niedziela, 16 lipca 2017

Początki

Witam na moim nowym blogu :)

Mówią na mnie Kornelia, chociaż to nie moje prawdziwe imię. Dawniej udzielałam się na Wizażu pod pseudonimem CrimsonGhost, teraz tam wracam i próbuję się odnaleźć we wszystkich nowych wątkach. Wracam również do dbania o włosy i paznokcie po kilkumiesięcznej przerwie. Mimo że nie straszą swoim wyglądem, do perfekcji jeszcze dużo im brakuje. Jednak pozostaję cierpliwa i będę na bieżąco informować Was o efektach stosowania poszczególnych kosmetyków (na blogu będą pojawiały się recenzje zarówno kosmetyków dla mnie idealnych - a mam ich kilka ;) jak i tzw. bubli).

Poniżej zdjęcia paznokci i włosów z dzisiaj :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak przyspieszyć wysychanie lakieru?

Cześć! :) Dzisiaj znowu o paznokciach. A mianowicie... jak przyspieszyć wysychanie lakieru. Niejedna z Was na pewno spotkała się z uciąż...